Sık Sorulan Sorular

İnternet mağazamızdan yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti Türkiye’nin her yerine sadece 9,99 TL’dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms ve e-mail göndereceğiz. Gönderilen e-mail’in içeriğinde yer alan kargo takip numaranız ile kargonuzu takip edebilirsiniz. Üyelik hesabı oluşturarak verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişinizin güncel durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişleriniz en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Siparişinizin güncel durumunu, “Hesabım” bölümündeki “Sipariş Listesi” sekmesinden kontrol edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildikten sonra uzaklık mesafesine bağlı olarak 1-7 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için bu süreler zarfında teslimat yapılamamaktadır.

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise siparişinizin güvenliği ve doğru şekilde teslimatın gerçekleştirilmesi için sipariş oluştuktan sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde değilse iptal işleminizi ”Hesabım” sekmesinden ”Siparişlerim” bölümüne girerek işlemi kendiniz gerçekleştirebilirsiniz

Bir Diğer yolu ise iptal talebinizi 0212 635 6759 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak veya Musterihizmetleri@nco.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için talebinizde iptal etme sebebinizi de belirtmenizi rica ediyoruz.

Siparişinizi teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde ürün iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, iade süreniz 30 gündür. Hesabım – İade Taleplerim sekmesinden talep oluşturarak yada müşteri hizmetleri (0212 635 6759 & Whatsapp 0 538 748 18 86) temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir.

Bunlar:

– Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza gönderilmelidir. Ürünü teslim aldığınız kargo aracılığı ile göndermeniz gerekmektedir. İadenizin bize sorunsuz ulaşması için gönderinizi anlaşma kodumuz üzerinden yaptığınızdan emin olunuz. Anlaşma kodunu müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

– Ürünlerin mutlaka satış faturasıyla beraber gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız olarak gönderilen ürünlerin iade ve değişimi yapılamamaktadır.

– Cilt ile temas eden ürünler (bikini,sütyen,külot,boxer ve benzeri) hijyen hususundan dolayı ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

– Kapıda Ödeme işlemlerinin iadesinde faturanızın asıl nüshasında yer alan İade Formuna Banka Hesap bilgilerinizi (Hesap Sahibi adı Soyadı ve IBAN Numarası) yazmayı unutmayınız.

– İade bedeli, ürünlerin depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza veya havale, kapıda ödeme ile ödeme yaptıysanız banka hesabınıza aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartında/banka hesabında görmeniz, birkaç gün sürebilir.

– Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre, yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.

İade Adresi: Ereğli Mahallesi, Büyük Saray Meydanı Cd. N:17, 34093 Fatih / İstanbul

Neco iç giyim & Necmettin Ünal

 

Kapıda ödeme seçeneğinde kargo firmalarının talep ettiği 4,99 TL ek hizmet bedeli toplam sipariş tutarınıza eklenmektedir. Kargo ücreti ve kapıda ödeme hizmet bedelinin birbirinden farklı ücretler olduğunu belirtmek isteriz.